Tisdagskväll...

Har gjort ett kort nu på kvällen som vi ska ge till våran chef som fyller 35 år på torsdag. Hoppas att hon gillar det.
 Igår var jag inne på min favorit butik  i stan,  Hobbyhärvan och handlade lite papper,band och en Sarah Kay stämpel (kommer visa kort senare med den stämpeln). Så länge visar jag ännu ett kort med stämpeln från Panduro och papper från Inkido och allt material har jag köpt på Hobbyhärvan.



Visar ett till när jag ändå håller på....



Här har jag gjort en tag som man kan dra upp och på den står det   (Från oss alla till er alla en riktigt god jul) har satt fast snöflingorna med distanskuddar och så har jag färglagt med MCP-tekniken.
Kom ihåg att jag blir ju jätteglad om just Du lämnar en kommentar.
Ha en skön kväll och en bra dag imorgon
Kramar Eva


Kommentarer
Postat av: Githan

Vad söta dom är dina julkort. Tänk om ett sådant dimper ner i postlådan närmare jul!!! Kramkram!

2008-10-21 @ 22:22:36
Postat av: Mia

Hej

Jättesöta kort,och tack föresten du vet vad jag menar.

2008-10-22 @ 09:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0