Vilken lyx...

slutade vid klockan två och härligt väder. Tog en långpromenad med Zack när jag kom hem. Hanna skulle leka med en kompis som kom hem till oss och Amanda stack iväg till bästisen. Simon hade med sig muffins hem som han hade bakat i skolan så dem smakade vi till kaffet efter maten. Det var mycket gott.
Fredrica ska fira sin kompis på lördag som fyller 20 år och då bad hon mig att göra ett kort och det tänker jag visa Er idag. Jag har använt papper från s.e.i och spetsband/ tyll/ band samt hjärtan hängen.I inner kortet har jag stämplat en swirl i ljusrosa.

Födelsedagskort


Kom ihåg att jag blir jätteglad om just Du lämnar en kommentar.
Ha en skön kväll
Eva

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag lyder väl igen :) Skönt att sluta tidigt idag. Jag var och lämnade in mina lånebågar, vill ha mina nya glasögon imorrn men jag får vänta en vecka... Ha en skön dag imorrn så ses vi på fredag. Kram

2008-10-15 @ 19:19:46
Postat av: big-sis

ser att andra lyder dig oxå.du gör så fina kort.men jag kommer ju inte så långt efter hm eller hur !!!!!jag har semester o det är så j...a skönt.har kört åkgräsklippare för första gången idag.höll på att välta en gång.der är lite brant på sina ställen.missen som heter mumzan har varit ute en stund idag.nu har jag skrivit så det räcker för nu.får ont i pekfingret.pussokram

2008-10-15 @ 19:31:27
Postat av: Asta Jansson



det här kortet är jättegulligt tycker jag , lika

fint som det blå. Man ser nästan att rosa är din

favoritfärg. Proffsigt gjort.



Kram till dig



Mamma

2008-10-16 @ 15:48:08
Postat av: Githan

Mycket fint kort, Eva! Kan tänka mig att Fredricas kompis blir glad för det. Kram till dig!

2008-10-17 @ 20:29:34
Postat av: Mia

Vilket fint romantiskt kort du har gjort Eva. Du är jätte duktig. Vi ses.

2008-10-18 @ 09:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0