Fredrica har flyttat....

hemifrån, det känns lite konstigt men jag vet att hon kommer klara sig bra.Har varit och hjälpt henne lite med att diska och hänga upp gardiner.Har haft två lediga dagar och det har varit skönt men tiden går alldeles för fort.Jag har naturligtvis gjort ett kort som Fredrica ska få när vi ska dit och hälsa på och gratulera till första lyan.
Har gjort ett vikt kort med papper från Panduro och använt blandade svart vita blommor och ett band.
Ha en fortsatt skön kväll
Eva



Kommentarer
Postat av: Tessa

Hej! Vilka fina kort du har gjort. Men jag visste ju redan att du gjorde fina :) Nu ska jag följa varje uppdatering på din blogg. Kram

2008-09-03 @ 19:21:20
Postat av: Githan

Supersnyggt! Passar perfekt till Fredrica. Kram till dig!

2008-09-03 @ 20:47:12
Postat av: asta jansson

Finns inget annat än perfekt. Svart/vitt är ju

Fredricas favoritfärger just nu.

Kram från den närmaste.

2008-09-04 @ 18:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0