Ledig torsdag...

och regnet det bara öser ner, men vad gör det när man kan pyssla mellan varven av tvätt, matlagning, promenader med Zack. På jobbet är vi med i en tävling (Livslunken) där man mäter hur många steg/eller hur långt man går på en dag och då har ju jag tur eftersom jag måste ut med Zack . Det är roligt att se hur många steg det blir på en dag.
Idag har jag gjort två kort och en LO så jag har haft flyt.
Tänker visa kortet som jag gjorde i gröna toner . Har använt mönstrat papper från Inkido Scrap Collection, har använt mönstersax till våg kanten vid spetsbandet och halvpärlor, stämpeln har jag bara målat bakrunden på för att lyfta fram fjärilen.
Ha en skön kväll
Eva




Du kan även se kortet på www.kortifokus.se  där jag är med i månadens tävling efter en skiss av Kicki-08

Kommentarer
Postat av: Githan

Mycket fint, Eva! Marina tyckte att korten dom fick var sååå fina. Kramisar till dig och de dina!

2008-09-19 @ 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0