Kolla här....

vilken underbar bloggcandy som jag hittade när jag satt och kikade runt, du hittar den både hos Deleelsia och ScrapAddicted . Det är de nya Easer-stämplarna som man kan vinna och det är Jennie som har designat. Gillar när det är svensk text på stämplarna och härliga stämplar  kan man ju  inte få för många av,  så jag håller tummarna på att ett av paketen landar i min brevlåda.




Idag har jag varit ute och påtat i trädgården och känner mig helt förstörd i kroppen. Man kan tro att jag är ca nittio så stel och eländig som jag känner mig nu när jag sitter här och tar det lite lugnt med kaffet i handen, men det blev fint och det känns ju bra.

Har gjort ett kort i Z-vikning som en väninna till min mamma beställt av mig. Hoppas att hon blev nöjd med det och att den som skulle få det tyckte om det.



Till sist vill jag bara tacka för alla snälla kommentarer som ni skriver. Jag blir så himla glad.
Tills vi ses igen.....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0