Ett dekorerat ljus....

och tre kort till CC´n hos  Scrappiz  har jag hunnit att göra i helgen. Det är jätteroligt att vara med på tävlingarna de har i sitt forum, mycket fina priser i varje utmaning.  Visar  ett par av bidragen här och nu



    

Jag tror att det var ca 20 utmaningar så om man hade haft mera tid så...................
Ljuset gav jag till svärmor/farmor idag när hon  var här och fikade och hon blev jätteglad för det.
Längtar till nästa söndag för då ska jag och Åsa träffas hemma hos mig och scrappa tillsammans. Vi kommer säkerligen få ett par småscrappare med oss också så jag får planera för hur vi ska sitta.

Hoppas att ni haft en lika bra söndag som jag
Kramar Eva


Kommentarer
Postat av: Malin

JÄttefina grejer du gör =)



Kram

Malin

2009-02-23 @ 16:13:17
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: asta jansson

Det spelar ingen roll vad du gör

allt blir sååå bra, förstår bara inte var

du får ideerna ifrån.



kram från mamma di

2009-02-23 @ 17:21:17
Postat av: Sofie

Kul idé med att dekorera ett ljus verkligen en perfekt present att ge bort, som jag måste prova snart. Kul att du vill anta utmaningen, det gör inget att du inte skickar den vidare till sju personer (jag hade inte heller sju personer att utmana). Kram Sofie

2009-02-23 @ 20:24:59
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Anonym

snyggt! älskar scrapbooking m.m

2009-02-27 @ 21:46:10
URL: http://maisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0