Härliga vinterdag..

Har varit ute och gått med Zack och det var jätteskönt ute. Träffade på några andra hundägare,så hundarna fick leka och busa i snön, de hade verkligen roligt och var som snögubbar i pälsen. Nu sover Zack skönt och lär nog göra det en stund.
Tjejerna är i pulkabacken och åker, jag ska gå dit och ta lite kort på dem när de swishar fram.
Igår pysslade jag lite och skulle göra ett kort till en utmaning som de hade på Kort i Fokus, men jag hade läst lite fel så jag kunde inte lägga upp kortet där för det skulle vara cirklar i lager och det hade ju inte jag gjort och jag var inte ensam om det heller. Skönt!
Här kommer mitt kort och det är gjort på en gammal repig cd-skiva:



Papper från Inkido och stämpeln kommer från Bildmålarnas vårkollektion och jag har färglagt med MCP-tekniken.Tänkte mig att man kunde hänga upp kortet som en liten tavla. Både Amanda och Hanna ville ha den så jag får nog göra en till.

Idag fyller min jobbarkompis Therese år och jag önskar henne en bra dag. Hipp hipp hurra !!!! Kommer att ligga en liten överaskning i hennes skåp på tisdag när hon kommer till jobbet ifrån mig. Kanske kommer det att visas på bloggen vid ett senare tillfälle.
Tack för att ni kikade in och ha en skön söndagseftermiddag och kväll.
Kramar Eva

Kommentarer
Postat av: asta jansson

Mycket fint fast du hade missuppfattat

beskrivningen hur kortet skulle göras.



En ivrig suport

2009-02-16 @ 13:38:09
Postat av: Big-siss

Hej lillis.Jättefint kort.Alla kort är fina även om det skulle gjorts på annat vis. Men det ser ju inte jag nån skillnad på.Ha det gott. kram till dig o familjen.

2009-02-16 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0