Tillbaka i pysselsvängen...

Efter helger med mycket att göra både på jobbet och hemma, samt en veckas influensa känner jag att jag är redo att börja med pyssel igen. Har som vanligt varit ute på min bloggrunda för att hitta inspiration och tittat på mycket fint, för det finns det. Det har släppts massor med nyheter både i papper och stämplar, jag har handlat lite, så det ska bli roligt att använda sakerna.
I helgen har jag gjort en Lo av Amanda och Hannas skolfoto från 2008 . Här kommer den:



Har satt Tuffa Tilda stämpeln på hörnet och använt många blandade blommor. De lockiga banden är smala pappersremsor som jag virat runt en tandpetare.
Jag hoppas att vi ses snart igen och lämna gärna en kommentar för då blir jag jätteglad.
Många kramar
Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0