15-åring, award........

Idag fyller min älskade pojke 15, MOPPE. Jippie idag fick han äntligen köra den, den har stått i garaget och han har kollat och gasat , känt och klämt i ett par veckor så ääääääntligen.........
Vi överaskade honom i går kväll med tårta, paket och skönsång för vi visste att vi inte skulle få se honom så mycket i dag och vi hade rätt.
Grattis Simon!!!!



Award



För någon vecka sedan blev jag tilldelad/utmanad med denna fina award från  Louise och Anneli . Besök gärna deras bloggar och titta på allt fint.  Man ska skriva 10  saker ärligt om sig själv , så då är det väl bara att börja.....

1. Gillar att vara hemma när jag är ledig, även om jag måste städa och tvätta.
2. Jag är fruktansvärt kvällstrött.
3. Sjunger hellre än bra.
4. Skrattar gärna och ganska högt
5. Ääääääälskar sötsaker.
6. Tycker om att baka, ( för då får man ju faktiskt äta godsakerna också)
7. Promenerar ofta och mycket fort (lättare joggingtur för den som vill gå med)
8. Passar alltid tider, gillar inte att vara sen.
9. Har fyra underbara barn i åldrarna 20,15,10, snart 8.
10. Pysslig

Nu skulle jag dela ut denna award till sju tjejer men jag har sett att den har gått runt till många så jag ger den till några tjejer och om du som varit här inne och läst och inte fått någon än så ta för dig och lämna ett litet spår efter dig så kommer jag och hälsar på hos dig och ser vad du skrivit.
Jag vill ge den till Sofie, Åsa och Petra.

Idag när jag kollade runt så blev jag så glad när jag såg att de visade två av mina student Lo´s hos Scrappiz . Har inte visat dem här än så jag passar på nu.
Jag gjorde en Lo där gästerna kunde skriva små hälsningar till Fredrica. Ville att det skulle bli som ett minne att titta på och läsa vid senare tidpunkt.



Här kommer en Lo som jag gjorde på scrapträffen hos Hanna´s Pysselstuga. Papper från Maja Design och rosorna har jag gjort själv.



Det var allt för ikväll...... hoppsan vad tiden gick fort ....och jag är vaken !!!!!!  Men det är jag bara för att jag sitter vid datorn.
Men men ...........

Ha det bäst vänner



Kommentarer
Postat av: Morfen

Åh grattis till 15-åringen och hans mamma! Det är med skräckblandad förtjusning som jag tänker på min 3-åring som 15.. Tiden går så fort! Jättefina layouter också och grattis till publiceringen hos scrappiz. :) Kram!

2009-06-03 @ 23:39:09
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Angelica-Dolliver

Åh vad kul att fylla moppe! Kommer ihåg det som om det var igår... nostalgitripp

Hoppas han fick en underbar födelsedag!



Jättefina studentbidrag du gjort, så smart med "autograf"-Lo'n. Vilken kul grej att ta fram att titta på lite då och då.

Även den andra LO'n är grymt fin och vacker!



Ha de så gott!

Kram / Angelica

2009-06-04 @ 08:52:21
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Stort grattis till din "Moppe-kille"!!! Vilken lycka att äntligen får prova moppen :-)



Och grattis till din publicering på Scrappiz, så grymt roligt för dig! Bägge Lo:na är så härliga!

Tack för awarden/utmaningen. Får klura lite på mina svar nu :-)

Ha det bra!

Stora kramar Sofie

2009-06-04 @ 15:46:34
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Mia

Åhh moppekille vilken lycka !!!

Grattis till publiceringen roligt!!!!



Jag gillde dina LO jättemycké snygga detaljer, härliga dekos, ljuvliga Majapapper o allt i fina studentfärger!! stilrena o fräscha!!

Mycket fint alltihopa.



Trevlig Helg!

Kram//Mia

2009-06-05 @ 08:32:02
URL: http://scrapmia.blogspot.com
Postat av: Louise

Hej vännen



Så fint du gjort till studenten.

det måste jag komma ihåg tills mina barn tar studenten ävenom det är många år dit ännu.

Men idén var jätte bra.

Du är så duktigt med allt du gör.



PS: Har inte glömt din Kaosa award att jag ska göra nya men jag har haft så mycket att göra nu den senaste tiden och allt men det kommer.

Jag har ställt den i mitt pyssel rum så jag tittat på den varje gång jag är där och pysslar.



Ha det så bra och var rädd om dig min vän.



Louise

2009-06-07 @ 22:10:40
URL: http://louiseudden.blogspot.com/
Postat av: Louise

Hej



Blev lite fel i förra inlägget.

Har ju gjort tre nya kaos awarden sen jag fick din award.

Är för trött nu märker jag.

Det är Yvonnes som jag inte hunnit med.



Ursäkta från en som nu ska gå och lägga sig.



Kram Louise

2009-06-07 @ 22:21:17
URL: http://louiseudden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0