20-åring, student och vinst.........

Tänk att det redan har gått 20 år sedan jag åkte in till BB i Västervik och födde våran dotter Fredrica. Vart har tiden tagit vägen? Det har blivit en ansvarsfull vacker kvinna av det lilla hjärtegrynet. Grattis kramar till dig. Vi älskar dig!



Trodde knappt det var sant när jag gick in på Tingturas blogg och såg att jag vunnit. Jag var tvungen att byta sida för att kolla så att det stod likadant när jag tittade igen, och det gjorde det. Jippie!!!!
Det var efter en skiss som Kristina Mårdby på Tingtura hade ritat. Större bilder kan du se lite längre ner i bloggen.



Igår tog Johannes (min mans lillebror) studenten och vi var där och gratulerade honom med blommor och gosedjur. Hade gjort ett kort med fack för pengar till honom som present och så här blev det.



En hängel pojke från vårkitet målad med MCP-tekniken, papper från Graphic45, rosor och band. Skrev ut sången Sjung om studentens lyckliga da´r på datorn och dekorerade insidan med den. Har använt min nya kantstans som jag köpt hos Hobbyhärvan, har önskat mig en sådan rätt länge nu och är jätteglad att den kunde flytta hem till mig. Springan för pengarna gjorde jag i storlek för hundralappar och den fylldes på med pengar från alla som var med på presenten.



Har även gjort ett kort till som Johannes skulle få och det gjorde jag efter en utmaning som fanns med på Kort-i-Fokus cc förra helgen och det blev så här.



I torsdags kväll var det alltså en hektisk kväll med mycket pyssel som skulle bli färdigt i tid till fredagen. Johannes fick en Lo som gästerna kunde skriva små hälsningar på under kvällen, jag gjorde den ganska lik den jag har visat tidigare (titta på Fredricas lite längre ner i bloggen).
Tänkte att jag var nog tvungen att göra lite snabbscrap om jag verkligen skulle hinna, och så det fick det bli när jag gjorde tack kort till blommorna som Hanna´s fröknar skulle få av barnen i Skalbaggen.



Det var allt för i kväll go´ vänner, Tack för alla gulliga kommentarer, jag blir så glad för alla snälla ord ni skriver.
Massor med .......


Kommentarer
Postat av: Karin/essmo

Åh va mycket fina alster du har gjort! Grattis igen till vinsten på Tingtura, väl förtjänt! =)

Ha det fint !

kram kram!

2009-06-14 @ 10:45:55
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Du har verkligen hunnit med en hel del den senaste tiden :-) Fastnade så för det översta studentkortet, så härliga färger du har använt dig av.

Textstämpeln jag hade använt mig av till mitt ena studentkort är Idas sommarvisa från Inkido och jag har köpt den hos Stämpelgården men jag tror att den finns hos Stämpelstudion också.

Vet du vad? Jag har äntligen skrivit mina 10 sanningar om mig från awarden jag fick av dig för ett tag sedan :-)

Ha det riktigt bra!

Kramar Sofie

2009-06-14 @ 21:02:38
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Glömde ju säga Gratis till vinsten hos Tingtura. Du är väll värd den!

Kram Sofie

2009-06-14 @ 21:04:12
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Jättegrattis till dig Eva för vinsten hos Tingtura, så kul!!! LO´n var jättefin så det var ju inte så konstigt att du vann :)

Kramar från Hanna

2009-06-14 @ 21:51:23
URL: http://hannaspysselstuga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0