Bidrag till Tingtura´s cc.....

Nu är det bara söndagen kvar att deltaga i cc´n hos Tingtura och jag har inte  hunnit så mycket som jag helst hade velat men man kan ju inte vara med på allt så igår gick jag  in för snabbscrappen på max 30 min. Mamma ville ha ett kort till en kille som fyllde 30. Då jag för det mesta är lite sent ute så var jag ju tvungen att göra kortet senast i går för att hon skulle ha det idag lördag. Så det gick ju inte sitta och pnula så länge så det fick bli snabbscrappen. Min tanke var att svart/vitt alltid går hem och det är ju inte så svårt att hitta papper som matchar varandra heller så att göra kortet inom tidsramen var inte så svårt. Tycker det är väldigt roligt att måla i svart/vitt och så här blev kortet.
Papper från Panduro och Inkido. Stämpeln från Bildmålarna . Lite punchinella och floss med trädda pärlor.



Jag har hittat en blogcandy hos Angelica-Angel-Dolliver där hon firar att man får så många nya goa vänner genom scrappingen och jag kan inte annat än att hålla med. Så kika in hos henne och var med du också, det finns mycket fint att kika på där . Vad du kan vinna ser du när du hälsar på hos henne och gör det innan 21/6 så är du med.




I mitt tidigare inlägg har jag fått så många fina kommentarer så jag nästan svimmar så stolt blir jag. Tack till er alla ni är bara för gulliga.
Så nu vill jag ge er massor med kraaaaaaaaaaaaaaaaaaamar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket härligt kort du har gjort. jag måste testa att göra "enfärgat" kort någon gång med.

2009-05-30 @ 23:04:49
URL: http://lindashusablogg.wordpress.com
Postat av: Hobbydraken

Vilken underbart söt liten stämpel från Bildmålarna, känner mitt HA-begär sätter sina klor i mig hihi

2009-07-10 @ 23:51:48
URL: http://dragonheart66.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0