En vacker tavla....

har jag fått av Hanna. (Min minsta tjej) Hon hade glömt den i skolan när man fick ta hem den så den har prydit väggen i skolan i över ett år. Men vad glad man blir när man får något så fint.

Hon kallar tavlan Snygg  och den är målad i akvarell.


Den här veckan har jag fått post i brevlådan och det var två vinster den ena fick jag som förstapris i MiMa´s CC  utmaning Kort i svart/vitt, jättehärliga clearstamp från stampavie. Kortet kan du se här. Den andra var från Stämpelgården där jag hade kommenterat och det var Rödluvan av Cecilia Viking som man kunde vinna. En jättesöt stämpel.
Tack!!!!



Eftersom det var eldnings- och raket förbud blev det att vara hemma. Vi hade myskväll med gottis och film från Fuskis. Fuskis är ungefär som små stjärnorna. Amanda deltog med två av sina kompisar med låten Listen to Vienna med Sahara Hotnights och de vann. De var så himla bra att jag grät. (Man blir så känslig när man ser sina barn, och när de är så duktiga.)
Det var allt för ikväll
Ha en fortsatt skön helg.....



Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

tavlan är bedårande!! FÖrstår att den får en given plats på väggen hemma hos dej!

Å vilket pris sen...Vad avis jag blir! ;)

Fortsatt trevlig helg på dej vännen! Och förresten, tack för dina goa ord inne hos mej! glad

Kram Petra

2009-05-01 @ 23:49:29
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis till vinsterna! Ditt svart-vita kort var helt underbart så det förstår jag att du van med :-) Vilken tavla din dotter har gjort, så fin! Förstår att du blev riktigt glad för den. Du får också ha en fortsatt trevlig helg! Kramar Sofie

2009-05-02 @ 09:49:43
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Hej Eva!

Roligt att du hittade till min blogg. Ska försöka förklara Mister Linky. I "your name"-rutan skriver du in ditt namn. I "Your URL"-rutan klistrar du in adressen till ditt blogginlägg med det aktuella kortet. Det får du fram genom att klicka på inläggets rubrik i din blogg. Då får du fram inlägget på en egen sida. Sedan högerklickar du och kopierar hela adressfältet. Inne på Just Magnolia är det sedan bara att högerklicka i URL-rutan och klistra in adressen. Hoppas att jag förklarat något så när förståligt. Annars får du gärna fråga igen.

Kram /Hanna

2009-05-02 @ 16:30:54
URL: http://hannascreativecorner.blogspot.com/
Postat av: Anneli

TACk för kommentaren inne hos mej! Blev så glad.

Grattis till vinsterna så fina priser!

Jag har inte köpt några pennor ännu ,

har titta på den förpackningen som är på 120 st pennor.

Men den är lite dyr,, så jag ska avvakta ett lite tag det är så mycket annat just nu som måste inhandlas.

Har en trädgård som jag älskar pyssla i det är mycket blommor just nu som ska inhandlas.. D=))

Kram ANneli

2009-05-03 @ 16:21:44
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0