Scrapträff...

I lördags var jag på scrapträff hos Hanna på Hannas Pysselstuga i Västervik. Det var en mycket rolig dag med mycket pyssel och prat. Det är så roligt att lära känna nya tjejer som har samma intresse och att byta tips och ideér med varandra. BellaMio visade hur man gör snygga blommor i många olika varianter. Det var olika utmaningar under dagen, men långsam som man är hann jag bara med två Lo´s och idag tänkte jag visa en av dem. Ett härligt vintrigt kort där Simon och hans kompis far fram i rasande fart i pulkabacken.



En närbild på snöflingorna som jag satt 3D kuddar under och målat med glitterlim .

                               
(Jag fotade nog i för starkt solljus så det kanske inte syns så bra)
Pappret är från  Bo Bunny och så har jag använt cardstock strip (Just the EDGE) från BBP och stansat ut snöflingor i olika storlekar. Thickers och lite bling. Fotot är taget av Håkan Sällberg, en duktig granne med kameran i högsta hugg.

Tack för alla fina kommentarer, jag blir jätteglad för dem.

Ha det nu riktigt bra så ses vi snart igen....




Kommentarer
Postat av: Karin/essmo

Åh va kul med scrapträff! & vilken läcker vinterlayout du har gjort! Ser alldeles snöig & krispig ut! Jättefin! =)



kram kram!

2009-05-13 @ 14:55:23
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Petra/peu

Vilken underbar LO. Så fina färger och detaljer som passar en "snö-LO".

Grattis till dina fina awarder, dem är du väl värd.

Önskar dej en härlig helg.

Kram

Petra

2009-05-15 @ 08:35:42
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Sofie

Åhh vilken underbar vinter Lo du har gjort. Pappret är så läckert!! Håller med om att det är roligt att gå på Scrapträffar och träffa nya som gamla vänner med samma intresse. Det är en härlig kick. Själv hade jag möjligheten att sitta tillsammans med två kompisar igår, hela eftermiddag och hela kvällen, riktigt roligt hade vi det :-)

Vill önska dig en riktigt trevlig helg, min vän! Kramar Sofie

2009-05-15 @ 18:23:13
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: BellaMio

Den är verkligen härlig! Man kan så tydligt se glädjen i barnens ansikten...



Längtar redan tills vi kan ses igen!



Kram Kram

2009-05-17 @ 16:05:19
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0