Tack kort till ......

småtjejernas körledare Ylva. Hon är så himla bra med barnen i kören. Änglakören kallar de sig och de sjunger en gång i veckan. Snart är det ju sommaruppehåll så barnen i kören ville ge henne en liten blomma som tack för den här terminen.
Jag har använt en ängelstämpel som jag vunnit från Tingtura. Maskade den fyra gånger och färglade med MCP-tekniken. Använde vårgröna papper och band. Har använt Tack-stämpel på insidan även den från Tingtura.



                             
Snart kommer Tingtura att ha en cyber crop och den kommer vara mellan 21-31 maj. Längtar, för då ska jag vara med!

Glöm ej titta in hos BellaMio´s hon firar 5000 besökare med en härlig blogcandy.

Ha nu en riktigt skön söndagskväll så ses vi snart igen........


Kommentarer
Postat av: Karin/essmo

Jättefint kort, va duktig du är på å maska! Snyggt!

Då ses vi på croppen! =) bara 3 dar kvar =)=)

2009-05-18 @ 09:03:52
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: BellaMio

Jättefint kort, jag blir så inspirerad varenda gång jag tittar in här!



Du har en liten utmaning att hämta i min blogg!

2009-05-19 @ 08:56:10
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0