Vacker som en saga.....

Just nu så pågår en skisstävling inne på Scrapptorget . Det är efter en skiss som Yoli har ritat och den var jätte rolig att jobba efter, du som är med tävlar också om chansen att vinna ett härligt pris. Idag visar vi i teamet lite inspirationsalster så ta dig en titt in i till Scrapptorget. Tänkte att jag skulle visa min tolkning av skissen där jag använt ett ganska nytaget foto av min älsta dotter som jag tycker är så fint.



Textstämplarna jag använt kommer ifrån Tingtura och jag tyckte de passade perfekt till den här Lo´n.



Skynda dig nu in till Scrapptorget och titta på de andra tjejernas alster, du kommer inte att ångra dig.
Ha nu en riktigt skön söndagseftermiddag ........

Kommentarer
Postat av: Sofie

Supersnygg Lo. Blir alltid så glad av att titta på dina alster! Håller med om att textstämplarna passar mycket bra och så är de så snygga :-)

Ha en riktigt härlig söndagskväll!!!

Kram Sofie

2009-11-15 @ 18:57:47
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: annkan

Åhh, den här lo'n gillar jag!

Den är ljuvligt vacker- och ja, textstämplarna var superfina! Särskilt "Vacker som..."



Och ja, jag hann faktiskt pyssla lite. Men det är klart, om man tänker på att det var 11 timmar som vi var där- så blev det nog inte särskilt mycket. ;-)

Men det var andra aktiviteter med, så jag satt faktiskt inte bara vid pysselbordet.



Vi hade trevligt i alla fall- och har sovit över, så vi har inte varit hemma så många timmar.



Kram och trevlig vecka önskar jag dig med. :-)

2009-11-15 @ 20:35:20
URL: http://annkan.bloggplatsen.se
Postat av: Mia

Men så vacker LO, och jag håller med Dej fotot på din dotter är så vackert......så stämpeln stämmer utomordenligt bra Vacker som en saga!!!

Jättesnyggt verkligen!!!



Kram kram //Mia

2009-11-17 @ 07:30:35
URL: http://www.scrapmia.blogspot.com
Postat av: Anneli

LO är så vacker och vilken vacker dotter du har.

Blommorna och pappret blev så snyggt ihop LO är helt underbar....

Krammm Anneli



2009-11-17 @ 14:16:22
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0