Idag visar jag min.....

presentations-Lo och två Halloween godiskorgar inne hos ScrappTorget .....whiiii....det är hur nervöst som helst, man vill ju att det ska bli bra. Tänkte att jag skulle visa min Lo här också, den går naturligtvis i rosa och jag har använt mig av vit cardstock som bakgrund och på den har jag maskat med TH och torrchalks. Har använt rosa minirosor och blandat med några rosa blommor jag fick av min goá vän BellaMio när jag fyllde år. Swirlsen har jag gjort själv med hjälp av pearlmaker. Vill du veta mer om mig så klicka på bilden.



Sen hoppas jag du är nyfiken på mina godiskorgar som mina små tjejer ska få till Halloween och du hittar dem här

En liten påminnelse om att det är en mumsig blog candy inne hos ScrappTorget som du inte får missa. Du har hela fem chanser till att vinna så skynda skynda...............

I helgen var ju jag och min man på Öland, närmare bestämt i Borgholm och bodde på Strandhotell. Det har varit helt underbart, att bara få ta det lugnt ..... och jag som älskar frukost, det var ju hur mycket som helst att välja på... gotti-gott och det är ju inte var dag man äter på restaurang och dricker gott vin.... hihi...

Ha det nu riktigt bra tills vi ses igen..........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0