Ni missar väl inte.......och en KAOS

allt som händer inne på ScrappTorget det är både blogcandy och DT-call samt att det är en TÄVLING som Dolliver håller i med härliga priser. Så skynda dig att vara med!!!!

Härom dagen fick jag en underbar kaos-award på posten av Annkan och en så fin motivering att man blir glad i hela kroppen. Så här skrev hon: Jag vill sända en KAOS tillbaks till dig för att du med din blogg inspirerar massor! Det är så trevligt att läsa din blogg - och också små hälsningar som du lämnar i min:-)
Kika in till Annkan och se på alla härliga alster som hon gör.
Så här fin var kaos-awarden jag fick i min brevlåda



Tusen tusen tack Annkan!!!
Jag ska naturligtvis ge denna vidare till tre nya tjejer men jag återkommer lite senare med det.

Idag har jag suttit och målat lite för jag har fått en beställning på fem julkort. Jippie!!! Älskar att sitta och måla, det är verkligen avkoppling för mig.
Ha en riktigt skön söndagseftermiddag så ses vi snart igen...............

Kommentarer
Postat av: annkan

Hihi, var så god. (Känns lite konstigt att se sitt egengjorda i någon annans blogg;-))



Du är SÅ väl värd alla KAOS'ar- och jag blev så glad för den du gav till mig!!



Tack för söta ord.



Kram.

2009-10-19 @ 19:57:03
URL: http://annkan.bloggplatsen.se
Postat av: ScrapFia

Hej Tjejjen!

Vad kul att jag hittade din blogg! När vi träffades på maran den 3:e oktober tyckte jag du gjorde så otroligt fina kort och jag vet att jag tänkte: Synd att jag inte vet om hon har nå'n blogg så man kan surfa dit o kolla efter ögongodis! Så av en slump hittade jag Scrapp Torget... och Dig.. Så nu ska jag lägga dig till mina bloggar jag följer så hittar jag ju hit igen ;)

Ha det så gott och fortsätt gärna inspirera med dina vackra kort!!

Kram Eva/ScrapFia

2009-10-19 @ 23:02:02
URL: http://scrapfiaspyssel.blogspot.com/
Postat av: BellaMio

Så klart jag inte missar!! Jag har ju stenkoll på er vet du :)



Så fin KAOS du fått, du är sååå väl värd varenda en av dem...



Kram Kram snuttan!

2009-10-21 @ 00:38:45
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0