Ett alster från Oscarsscrappen........

Tiden går ju så himla fort och man hinner bara hälften av vad man vill hinna med att göra. Nu har jag i alla fall fotat ett utav korten jag gjorde på Oscarsscrappen. Det var ett bidrag till julkortsutmaningen där jag blev fram röstad som vinnare. Tack alla tjejer som röstade på mitt kort, ett jättefint pris med Tim Holtz grejer och Prima blommor. Ett stort tack till tjejerna som anordnade träffen. Kanon, jag kommer gärna tillbaka. TACK !!!



Jag har använt de nya pappren från Inkido. ( De är så himla fina) Magnolia stämpeln är färglagd med MCP-tekniken och alla kanter är chalkade även blomman som jag gjort med hjälp av retrostansarna. Ett litet sött hjärta hänge vid blommans mitt.



Har gjort insidan i samma stil som framsidan, har lämnat ett vitt papper så att jag kan stämpla med text som jag tycker passar dem jag ska skicka kortet till. Kantstansen är Crea Motion GEO Punch som är så rolig att använda, man kan göra fyrkanter, trianglar, hexagon och pentagon med en och samma stans och den tar de flesta tjocklekar på pappren.

Nu har jag gjort färdigt tre Kaos-awarder som jag kommer lägga på lådan idag så jag hoppas de ska komma fram till sina ägarinnor på måndag, så jag väntar med att avslöja vilka som får ett litet kuvert i brevlådan.

Idag är det fullt upp med aktiviteter men jag hoppas att jag hinner göra något pyssel senare idag. Först ut är stallet och då får kameran hänga med så jag får lite nya bilder när Amanda är "in action". Senare i eftermiddag är det gocart som gäller, får se om jag vågar köra.

Ha nu en riktigt skön lördag så ses vi snart igen.........

Kommentarer
Postat av: Karin/essmo

Oj! vilket superfint kort! förstår att du vann..

ha en härli helg!!

kraaam!

2009-09-26 @ 13:49:38
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: amanda

vad fint mamma men vad undligt för du är ju så duktigt

av din ena dotter amanda

2009-09-27 @ 09:12:36
URL: http://eviebee.blogg.se/
Postat av: BellaMio

Så klart att du vann med det kortet tjejen! Det är superfint och du är så himla duktigt på att få till det...



Så gullig kommentaren ovanför är :)



Kram på dig!

2009-09-27 @ 19:27:33
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Mia

Åhhh vad fint kort o inkido pappren är bara så löööööövlie!!!!

KRam/Mia

2009-09-28 @ 08:21:45
URL: http://www.scrapmia.blogspot.com
Postat av: Petra/peu

Ja, jag förstår också att du vann. Helt ljuvligt, färgmässigt så väl avvägt och upplägget helt underbart. Och vilken vacker insida. Ser att du skaffat dej en M S punch nu!

Visst är den underbar, synd bara att den bara tar tunna papper.

Kram o ha det gott.

Petra

2009-09-29 @ 09:36:14
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0